miércoles, 23 de septiembre de 2009

Referendu a Arenys de Munt

Viñeta de Franchu sobre el referendum de Arenys de Munt censurada por El Jueves
Por lo que parece el Jueves ha censurado esta viñeta de Franchu, Francecs Llopis Surrallés.
La verdad es que no sería ninguna sorpresa. Todo por la patria, señores, una, grande y libre.
Pero lo mejor estar por venir. Los "destacamentos" del estado español se multiplicarán en las próximas semanas.

***

Actualización!  Parece que el Jueves no ha censurado nada a nadie, como indica Franchu en un comentario. Pero como la viñeta es buena, aquí se queda.

1 comentario

Anónimo dijo...

Hola a totes i tots frikis i frikas,

M’he vist obligat a trencar el meu silenci en el blog per desmentir públicament el que cert portal de noticies d’internet a posa’t com a noticia en la seva web. Ni es cert el que diuen, ni tenen cap permís per utilitzar la meva vinyeta. Tot i així, ells ja l’han cagada i de rebot m’han emmerdat a mi, espero només que això no acabi sent més que una anècdota i que no passi d’aquí... això sí, m’agradaria que aquesta gent es disculpi públicament, així com és dedica a publicar informacions falses i no contrastades en el seu portal.

Moltes gràcies per la vostra atenció frikis i frikes...

http://comicaire.blogspot.com.es/2009/09/el-embolao.html#comment-form